Hopp-på-hopp-av-kanalbåt i Amsterdam
Kunne du tenkt deg å besøke Heineken Experience?
Du kan velge å oppgradere hopp-på-hopp-av-båttur i Amsterdam til inkluderer inngang til Heineken Experience.
I tillegg til byens bygninger og kanaler, har Amsterdam vært et viktig senter for europeisk kunst siden 1600-tallet, og museene her er blant de beste i verden. Heineken Experience er en interaktiv tur i byens mest kjente bryggeri. Du vil også kunne brygge ditt eget øl!
- Billett til hopp-på-hopp-av-kanalbåt i Amsterdam
- Spasertur på bestemte holdeplasser for hopp-på-hopp-av-båt
- Inngangsbillett til Heineken Experience (hvis dette alternativet velges)
- Driks (valgfritt)
- Henting ved og bringing til hotellet
- Mat og drikke, med mindre noe annet er spesifisert
- Driks til spasertur (anbefales)
- Bekreftelse fås ved bestilling.
- Hvis du har valgt Heineken, må du må løse inn kvitteringen for å få en tidsbestemt inngangsbillett til Heineken på et av Stromma-kontorene så snart du kommer til Amsterdam, for å sikre at du får ønsket tid.
- Ikke tilgjengelig for rullestolbrukere
- Toalettfasiliteter om bord
- Gratis Wi-Fi er tilgjengelig ved Rijksmuseum- og Leidseplein-piren
We have done Hop On Hop Off busses before but this was our first Hop On Hop Off boat tour. It was wonderful. You get views from the canal that you can get no other way. The commentary was great. We went around twice and got off to enjoy some of the features of the city. The boat was very comfortable with plenty of room. The roof opened and closed depending on the weather which was a definite plus. I highly recommend that you take this tour. Thumbs up for sure!!
Use any other Hop on Hop off tour boat, this one had me waiting 40 minutes. And yes I will be taking issue with them at the conclusion of my travels.
Nice ride, very chill. The number of stops was a few less than I would have thought, but everything is so close that it wasn't a problem. Great way to bounce around the city and see the sites.
This is a great way to get around Amsterdam and avoid the bike traffic. Rides were smooth and relaxing. Loops were frequent and got you to the landmark places in Amsterdam.
Not only was this tour educational, we were able to save money by using our hop-on hop-off pass, since it was valid for 24 hours. Instead of buying train tickets, we used the boat as our transportation.
The driver/guides kept stopping for breaks and to change drivers - couldn't do the full loop as it wasn't coming back to the beginning. Very disappointing and not worth the money.
Best way to get around Amsterdam if you are not familiar enough to rent a bicycle!!