3-timers lunsj- eller middagscruise i Stockholms skjærgård
Dette er en typisk reiseplan for dette produktet
Passerer forbi: Strandvagen, Stockholm 114 51 Sverige
Reisen starter i Stockholm sentrum og går ut til skjærgården. Det blir et kort stopp i skjærgårdens «hovedstad», Vaxholm. Deretter går turen tilbake til Stockholm. Underveis kan du nyte den spektakulære utsikten.
- Alkoholholdige drikkevarer - Velkomstdrink (1)
- Lunsj - 2-retters øygruppen lunsj: S / S Stockholms skandinaviske sandwich med åpen kant. Herdet laks med kremete dill-sauspoteter
- Kaffe og/eller te
- Hotel pickup og drop-off
- Bekreftelsen mottas på bestillingstidspunktet, med mindre bestillingen gjøres innen 7 dager før reisen. I dette tilfellet sendes bekreftelsen innen 48 timer, avhengig av ledig kapasitet
- Ingen rullestoltilgang
- Legg merke til at barneseter er begrenset
- I nærheten av offentlig transport
- Seter for spedbarn er tilgjengelige
- Pris for voksne og barn mellom 6-15, 595 sek. Mat for barn fra 0-5 ikke inkludert.
- Minimumsaldrende alder er 18 år, ID kreves
- Reisende må være i rimelig fysisk form
- Denne turen/aktiviteten har maksimum 15 reisende
The ship is old and wonderful. The lunch (why wasn't the noon sailing available?--was on the 3 pm) was just fine. It was rainy almost the entire 3 hours which made it hard to see. It was a bit boring but pleasant. The mistake was booking the lunch--you can't hear the tour guide in the dining room. We moved to another part of the ship to hear the commentary but by then most of it was done (going back).
It's a three hour tour, so good luck getting rid of the earworm LOL. Seriously though, it was worth doing the lunch cruise, on our full first day of three in Stockholm. It is a relaxing activity, with food included, and a cash bar. Food was pretty decent, no complaints, and scenery was very enjoyable. Some of the stories by the guide on speaker are very interesting, but the seated restaurant portion does not broadcast these, you can hear them on deck and in other places of the ship. Good for family with kids.
We took this cruise the last evening of a 3 week trip through Scandinavia and it was a very relaxing evening. Don't go for great food as you won't have that but the beauty of the Archipelago makes up for it.